Page 17 - Báo Ảnh Gia Lai
P. 17
17
Kết nối tiêu thụ
sản phẩm đặc trưng
THẢO NGUYÊN
ăm 2024, ngành Công thương và các địa
Nphương, đơn vị trong tỉnh đã tổ chức 18
hội chợ, phiên chợ kết nối tiêu thụ sản phẩm
vùng đồng bào dân tộc thiểu số.
Thu\n 2024, sang bruă Kông thương hang
dum plơi pla, kơđông ngă bruă amang c\ar
mâo bơc\rông 18 anih mơdrô, tal mơdrô kơc\uai
hrom s^ mơdrô drăm gơnăm kual ană plơi djuai
ania aset.
Sơna\m 2024, an^h Kông thương păng rim
apu\ng tơring, an^h pơm jang lơ\m ]ar hlôi ako\m
pơgơ\r 18 khu\l kơ]ơ, ‘măng kơ]ơ tơgoa\t te\]
mơdro tơmam dra\m apu\ng tơring kon pơlei
adre\] kon kông to\ se\t.
ên cạnh các sản
Bphẩm OCOP
chế biến từ tổ yến,
mật ong, hạt điều,
mắc ca... thì nhiều
sản phẩm đặc trưng
vùng đồng bào dân
tộc thiểu số như
gạo, đậu đỗ, rau, củ,
quả cũng được giới
thiệu, quảng bá tại
ác phiên chợ đều thu hút đông đảo doanh nghiệp, hợp tác các phiên chợ.
Cxã, hộ sản xuất kinh doanh ở các huyện, thị xã, thành phố {ơi anăp dum
trong tỉnh tham gia. drăm gơnăm OCOP ngă pơkra mưng ‘Ngăih kơ rim tơmam dra\m OCOP
Dum tal anih mơdrô leng kơ pơphưc\ lu mơnuih sang mơdrô, hruh yê#n, ia hni, asar bôh kueo, măk ka... ming hơmet đơ\ng tơpu sem yến, đak sut,
gum ngă hrom, akô# sang ngă pơjing rai gơnăm s^ mơdrô pơ dum dê# lu drăm gơnăm hơc\ô hơjan kual ană găr sơlơ\k, măk ka... le\i lơ tơmam dra\m
tring, th^ să, [ôn prong amang c\ar jơnum s^ mơdrô tôm. plơi djuai ania aset hrup braih, rơtă, an\ tơm kơdrô# tơring kon pơlei adre\] kon
‘Măng kơ]ơ te\] mơdro tơmam dra\m leng tơrô# lơ khu\l tơpôl, ăm, hơ[ơi, bôh ăt dui mâo lăi pơthâo, kông to\ se\t thoi le\ phe, tơ\h, hla ‘n\ot, ple\i
hơ\p tăk săh, u\n\ hnam te\] mơdro tơmam dra\m [ơ\t rim apu\ng, th^ pơ[uh pơdah [ơi dum tal anih mơdrô. ‘long gơ\h roi tơba\t [ơ\t rim ‘măng kơ]ơ.
săh, kơphô# lơ\m ]ar wang hơdoi.
goài ra, phiên chợ còn trưng
Nbày, giới thiệu các sản phẩm
thổ cẩm, đan lát do chính đồng
bào dân tộc thiểu số làm ra bằng
phương pháp thủ công.
Rơngiao dâng, tal anih mơdrô
dô# mâo pơdă pơdah, lăi pơthâo
dum drăm gơnăm kơteh, mơn\ăm
krih yua nik pô ană plơi djuai ania
aset ngă pơjing rai hăng bruă ngă
pơkra hăng tơngan.
‘Ngăih kơ ‘no\h, ‘măng kơ]ơ
oe\i dan atol tơ[ô#h, roi tơba\t rim
tơmam tan\ brai wai khăn, tan\
brong re\o yoa đơ\ng kon pơlei
adre\] kon kông pơm păng ti.
iệc được hỗ trợ tiêu thụ sản phẩm còn giúp đồng
Vbào dân tộc thiểu số tự tin, mạnh dạn trong sản
ác hội chợ, phiên chợ đã góp phần kết xuất kinh doanh, từng bước phát triển sản phẩm qua
Cnối tiêu thụ sản phẩm, thúc đẩy quá trình việc đăng ký tham gia các chương trình chứng nhận
chuyển đổi cơ cấu kinh tế theo hướng tăng tỷ chất lượng.
trọng hàng hóa, dịch vụ trong vùng đồng bào
dân tộc thiểu số. Bruă dui mâo djru brơi s^ mơdrô drăm gơnăm dô#
Dum anih mơdrô, tal mơdrô mâo djru kiang mâo djru ană plơi djuai ania aset hơđong pran, khin
hơtai amang bruă ngă pơjing rai drăm gơnăm s^ mơdrô,
kơc\uai hrom s^ mơdrô drăm gơnăm, pơtrut pơsur [ơ[rư\ kyar đ^ drăm gơnăm mâo mưng bruă đăng k^
mưng bruă ngă pơplih amang prak kak tui hơdră jơnum s^ mơdrô tôm dum hơdră c\ưng n\â#n hiam klă.
bruă đ^ klah mrô gơnăm tăm, bruă ngă amang
kual ană plơi djuai ania aset. Tơdrong gơ\h wang tơgu\m te\] mơdro tơmam dra\m
Rim khu\l kơ]ơ, ‘măng kơ]ơ te\] mơdro hlôi oe\i wang tơgu\m kon pơlei adre\] kon kông to\ se\t ngơn\
sơđơ\ng, pơprơ\n lơ\m tơdrong te\] mơdro, ‘net ‘net
wang tơgu\m tơgoa\t te\] mơdro tơmam dra\m, tơiung pơjing tơmam dra\m đơ\ng tơdrong ]^h măt wang
ato\k pơjing tơpl^h sơl^h ‘na\o tơdrong kin\ tê# thoi kơ hơdoi rim tơdrong ]^h io\k tơmam dra\m gơ\h hơge\i.
ato\k pơjing tơmam dra\m, pơv^h pơva\n lơ\m tơring
adre\] kon kông to\ se\t.